Amanda Darling!

Har umgåts med Amanda nu i totalt 48 timmar :D
Åkte til henne i tisdags för att vi skulle åka till Solna Centrum. Där köpte jag en foundation och hårspray. Sen va vi lite hemma hos henne men sen åkte jag hem. Senare på kvällen hörs vi igen och bestämmer att jag ska sova hos henne. vi är ute ett tag och snackar med lite människor. Träffar min gamla konfirmationsledare :D
Men sen så kommer vi på att det är skit dött ute xD så vi åker hem till henne. Köper godis och blandar Margatitas ( jaa, utan alkohol xD ) och kollar på På spaning med briget Jones :D. Den va skit kul. Sen kollade vi på tv hela kvällen xD
dagen efter vakna vi vid 10:30 typ. För Amanda skulle till frissan. Vid 12 blir jag sittande på en soffa och nästan somnar för attjag väntar på att amanda ska bli klar med klippningen. vid 13:05 kommer hon äntligen. Hon blev skit fin :D
Sen gick vi hem, jag satte i amandas hårförlängningar, första gången och det blir skit fint :D NATURBEGÅVNING!!! ;)
Sen går vi och handlar för vi ska göra middag. vi köper bara ostsås för vi bestämmer att vi ska göra pasta med skinka, grönsaker och crabfish med ostsås. gisa hur underbart gott det blev eller :O ;D
så vi åt och drack på ballkongen. Man måste ju passa på när det inte regnade. Sen satte vi oss och kolla på en film. vid 22.00 bestämde vi oss för att vi skulle gå ut. vi tog moppen och åkte till duvbo för att träffa amandas kompisar Adam och Tim hette de typ :P Sen gick vi hem till adam tror jag att de va :P Och va där till sent....
Sen åkte vi hem och somna nästan direkt xD elelr juste, innan de fixa vi Facebook till mig :D Haha, jag vet, jag är seg xD
Nu har jag precis kommit hem och ska äta snabbnudlar och äta choklad xD Hahaha, mina 2 favoriter xD 
 
XOXO Sofie

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0