Moppen is back!

Dagen börja som värsta slappdagen. Men sen ringde mormor och sa att hon kommer vid 3. vid 2 ringer pappa och säger att moppen är klar så jag får åka in och möta han så vi kan hämta den. självklart börjar det ösregna! Blir blöt genom allt. Måste köra från stan, tekniska högskolan :( Men ialla fall, det gick bra, sladda inte eller ngt liknande :D moppen går som en pärla :D
imorn ska jag vara med Amanda Rönsen. har inte träffat henne på typ hela sommarn. vi får se vad vi gör, det beror ju på vädret. Så vi får hålla tummarna att det blir fint :D

XOXO Sofie


Kommentarer
Postat av: Freja

heej, kul att du har blogg :D <3

2008-08-06 @ 15:27:55

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0