Pride!

Idag va en mycket rolig men kaotisk dag xD Eller kaotisk och kaotisk, snarare otursam. Jag och Malin träffades vid 12 för att åka in till stan för att kolla på Pride. Under morgonen hade Malin smsar och påpekat att det regnade från och till, men blåögd som jag va så sa jag bara att det går över och att dan kommer bli underar. Som de senaste dagarna faktiskt vart. Men det va inte fallet denna dag xD
Jag tog på mig en jeanskjol ett linne och en tunn kofta. (Hade paraply med mig ifall att det skulle regna. Vilket det faktiskt gjorde när jag klev utanför trappuppgången. fällde upp paraplyt och gick för att möta Malin. Älsklingen som jag inte träffat på år och dar!! :( Har saknat dig så!! <3333
Vi kom in till T-Centralen och började gå till gamla stan. Vår första plan var att komma dit och hitta Birger Jarlsgata. Men det va inte en plan som vi följde, det slutade med att vi hamnade på skeppsbron. Dyngsura, då vi bestämde oss för att skippa paraplyt och bli blöta! Vilket va underbart ibörjan! Men sen kom kylan xD Vilket två blondiner som oss inte tänkte på. Vi hittade en bra platts att stå på. Köpte kaffe av en kille som giick förbi. Stod där i kasnke i 30 min. Sen började lastbilar, motorcyklar och annat rulla fram. Tillbörjan hade vi blivit varma igen, kasnke inte helt men de va inte långt ifrån. så vi tog kort skrattade åt de underbara kostymer de hade. Timmarna gick och efter 2 timmar hade vi ont i fötter, ben ja i hela kroppen. vi frös så vi hacka tänder. Men vi stannade ändå till paradensslut. Hela paraden va skit kul :D Såg några jag kännner, men vet inte rikigt om de gick för att bevisa något eller för att bara gå med. Men asså måste säga att det såg skit kul ut att gå och dansa till bra musik och med massa roliga männniskor.
Man kasnke ska bli lite lebb elelr bi så kan man gå med xD
Hahahahahah!! Neejda, jag bara skojja xDxD
Sen efter gick vi till Donken och åt en liten hamburgare var och åkte sedan hem till mig, hyrde film och kröp ner i soffan och fick långsamt tillbaka värmen.
Min dag har vart underbar!! :D

Ps. Kommer lägga in bilder snart ;)

XOXO Sofie

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0