Take one day at a time!

Idag va värsta slappar dagen xD
Klev upp, kolla på tv, duscha och kolla lite mer på tv xD Vid 6 skulle jag gå och lämna tillbaka en film jag och Malin låna igår. Sen så gick jag till Malin (vi bor typ 2 min ifrån varran) för att låna foundation, då min resväska gått sönder när jag skjulle flyga så den hade ramlat ut! :( Ska man stämma flygbolaget för sånt? Min tandkräm åkte också ut? Humm, en klurare där xD
Men ialla fall så låna jag foundation av henne och sen gick vi ut. Gick först runt lite i Sumpan, men det va dött som fhan, som vanligt :/
Sen gick vi mot Solna, och hamna på ett dagis under tak för att det börja ösregna. Sen låg vi bara där och lyssna på musik. ringde till roliga människor och hade skit kul xD
efter de så gick vi hem, i duggregn :/ Hade plattat håret och allt :/ Men det blev lockigt som vanligt av regnet :( Aja, dan va skit skön så hopaps på mera likadana xD

XOXO Sofie

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0