Älsklingen! <3

Malin Älsklingen! Jag sakanr dig så grovt. Vi har inte setts på 3 veckor, och jag tror att jag dör snart! Du och jag tsm gumman, vi slår allt!!!! <3333
Att vi inte har setts krossar mitt hjärta! Men jag vet att om två veckor så är det du och jag i evigheter efter de. Så alla ni som tror att ni komemr få träffa någon av oss kan bara glömma de! För vi ska vara med varandra i 100 år efter de! Kommer du ihåg Gumman xD 100 år var det!
Älskar dig och det komemr jag alltid göra!
du och jag mot världen, nu och föralltid!!!
Glöm aldrig de!? <3333


XOXO Sofie

Kommentarer
Postat av: Maalin :D

Jag älskar dig Sofie!!!

saknar dig greovt mkt :(

2008-07-31 @ 13:39:09

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0