Danmark here I come!

Efter att ha tillbringat hela dagen i bilen. Okej, det va rätt skönt för jag hade hela soffan för mig själv :D Så jag kunde ligga ner. (Vi har en stor bil med 7 säten)
Sov för det mesta, och lyssna på musik och sjöng xD
Sen tog vi båten över till Helsingör från Helsingborg. Nu kom vi precis tillbaka till hotellrummet. Suit, Wiie :D vi har vart och ätit på ströget. Restaurangen va lite halvbra faktiskt :/ Men pappa har lovat att vi ska äta på Jensen Beef House. :D
Imorn ska vi till Kristianinen, och gå till någon känd kiosk som ska ha godaste mackorna. Hoppas att det blir fint väder så man kan sitta i solen. Plus att jag nästan bara har sommarkläder med mig!
Det ända dåliga med allt de här är att jag inte får gå ut och springa :( De är rädda att jag ska tappa bort mig xD
Menmen, får göra det i Skåne istället. :)

XOXO Sofie

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0