Danmark!

Åker till danmark på Söndag! :)
Hört att det är svenskarnas nya Gotland. Köpenhamn då förstås!
Ska bo på något fint hotell i mitten av Köpenhamn. Gå på tivoli och sitta på mysiga uteserveringar. Hopaps att vädret blir toppen :D
Har vart på landet med Malin, vart på landet ensam med bara familjen och sen vart på Annies land. Typ så har min semester sett ut än så länge. men jag hoppas att veckan i danmark och sedan veckan därefter i Skåne blir underbara. Jag min lilla syster (12) och min kusin (15) ska under 1 vecka bo hos vår morfar/farfar och hans sambo + 1 hund. Han är typ super söt och heter JonJon. Asså dör för deras strand! Det är vit sand, blått vatten och underbar botten. Långgrunt är det också. Det är hur mysigt som helst att ligga där hela dagarna långa. Juste kasnke borde säga att det är i Åhus. Men nu måste jag gå och kolla på lite kläder online!
Några förslag på klädsider online?


 XOXO Sofie

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0