Den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge!

På kvällen gick vi ut vid kanske 6 för att hitta någon mysig restaurang att äta på. Satte oss på en Italiensk restaurang på ett torg. Servicen va usel och de va inte precis trevliga, så vi reste oss upp och gick. Sen gick vi runt i kasnke 2 timmar för att hitta en restaurang som hade något gott, som passa allas smak och de vi va sugna på. vi bestämde oss för att gå till Hard Rock. Men när vi fick reda på att det va 45 minuters väntan så gick vi tillsist till Jensen´s Beef house! :D (Jag hade sett restaurangen redan från början, men pappa sa att vi inte skulle gå dit) Men de va ändå där vi tillsist hamna xD När vi väl fått bord så va allt underbart. Maten va hur bra som helst!!!! Jag rekommenderar Jensen´s beef house!
Sen gick vi runt lite till, och jag såg bästa joggingleden. Så jag hoppas att jag får springa imorn! :D
Hoppas ni har det lika roligt som jag har det här i Danmark!? :D
Ps. det finns grymt snygga killar i Danmark! ;)

XOXO Sofie

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0