Keep on walking!

Idag vakna vi vid 9. Tog på mig mjukisbyxorna och gick ner och åt frukost. Men åt inte så mkt, man är inte hugrig så tidigt på morgonen.
Sen gick vi upp igen och gjorde oss iordning. Sen så skulle vi gå till Christiania. Asså det va nog ett av de obehagligaste ställerna jag har varit på. Och jag har vart nere i fängelsen från andra världskriget i Polen. Men ialla fall. Det va ändå coolt. De va klotter, skräp, graffiti. Det va små hus, verkstäder, och läskiga människor. Christiania är en "stad" där hippies knarkar och "the free people" bodde, och än idag bor. Det va lite frihetens stad. Det va deffenitivt en upplevelse, som alla borde uppleva!
nu sitter vi alla och halvsover i soffan och på sängen xD
Fick gå jätte långt! :/ :P
vi ska nog till Tivoli och äta snart. :D

(kommer lägga upp bilder när jag kommer hem om 2 veckor. dum som man är så glömde man ju sladden. ska kolla om jag kan sno lite bilder av pappa (om han har med sladden vill säga), annars så får jag vänta 2 veckor!)

XOXO Sofie

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0