Sverige! Äkta kärlek!

Idag klev vi upp vid 9 som vanligt och gick ner för att äta frukost. Såg sötaste killen! Han va fhan sötare än bullen som min lillesyrra åt! Men han va dansk! Fattar fhan inget av va de säger xD Jag snacka bara engelska :P
men ialla fall sen så gick vi upp och packa. checka ut och satte oss i bilen. Efter kanske 5 min kände jag hur ögonlocken blev tung, så jag la mig bak i soffan och somna xD Sen precis innan bron mellan köpenamn och malmö vakna jag. Sen så va i i Sverige igen och jag satte på mobilen och läste alla sms jag fått :) Tack ni är underbara! <333
Sen så fortsatte i ner till Kivik, åkte till hamnen och köpte räkmacka :D Den va underbar!
Sen så körde vi vidare till Åhus och Morfar. När vi kom gulla jag lite med JonJon (hunden) Drack kaffe och sola. Sen så åt vi god mat och gick ner till kajjen. Åt glass och gick in i en affär och hitta finaste Friss & company skor :D Köpte dem såklart :D Fast de hade jätte hög klack xD Kasnke 5-8 cm :D Men de va bara sååååå snygga :D
Nu sitter jag här och dricker lite vatten och chattar :D

XOXO Sofie

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0