Berlin snart,

Satt bara och tänke på vad som händer i den snaraste framtiden. Kom på att nästa fredag vid denna tid så kommer jag sitta på ett tåg ner till Berlin!
Sen så kom jag och tänka på den lite mer närmare framtiden, och den ser dyster ut. Har hur mycket läxor som helst. Får säga upp kontaken med mina vänner för en helg och stänga av mobilen, hahha! För man måste ju sköta skolan.
Hur som heslt så är jag rätt stressad. Vore det inre för dig Gummsan så hade jag inte klarat av alla just nu. Vad har man inte vänner till.
Idag var jag hos tandläkaren på morgonen så jag kom inte till skolan förens till lunch. Skönt!
Så hade vi engelska hela eftermiddan, skit tråkigt. Sen så satt jag kvar i skolan för vid 16 typ så skulle jag hämta Ossian på dagis. (Jag är barnflicka) Så jag satt kva ri skolan för att få lite plugg klart. För jag visste ju att jag inte skulle kunna plugga när jag är med honom. Så fort jag typ gick utanför hans rum för att laga mat så hör man en söt liten röst ropasndes; OFIE! OFIE KOM! (Jag heter Sofie, men han kan inte säga det) Sååå söt! Så då är det bara att säga att man kommer om 3 sek, men det är inte alls bra tycker han, så då hör man små fötter som springer ner för trappan och ropar igen, OFIE, OFIE KOM! Så då är det bara att gå upp igen. Hahha, gud vad jag älskar barn!
Jag åkte hem vid 20:00 tiden. Det var skönt att sitta på en buss efter typ 4 timmars intensivlekande med bilar, flygplan och lego. Men det är bra att leka ibland, man känner sig som ett litet barn igen. Nu ska jag ialla fall sätta mig och läsa klart min bok och sen så ska jag väl ringa Malin.
Juste, i helgen så händer följande:
Fredag: Malin fyllde år i tisdags så jag ska hem till henne för att fira henne med hennes släkt.
Lördag: Jag ska plugga hela dagen, och sen så KANSKE med stora bokstäver, så kan jag och Malin gå ut (Jaa, jag tar det förgivet att Malin alltid kan vara med mmig när jag kan) Hahha!!
Söndag: Så ska jag och Malin åka hem förhoppningsvis till Fredrik (Malins ex) och kräva tillbaka lite saker. Om vi inte får dem så slår jag honom! så om ni hör att jag åkt dit för misshandel så är det nog inte ett rykte! Haha, skämt och sido!
Ska försöka ringa massa gamla kompisar i helgen också. Det är så många som man har tappat kontaken med, det är såå himla synd!



AV: Siirii@pa

XOXO Sofie

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0