Malin Budai! <3

Förlåt för alla svek, förlåt för alla ord, förlåt för alla lögner! Förlåt för allt, jag önskar att jag skulle kunna ta tillbaka allt! Vad har hänt med oss? Klart att vi har kul, men det är inte som förr! Det känns som om vi vore gifta, vi bråkar om allt. JAG ÄLSKAR DIG!!! Utan dig bryter jag ihop. När du inte finns där kan jag inte sluta oroa mig, sluta undra, sluta beskylla mig själv för allt! Allt jag vill är att du ska förstå hur mycket du betyder för mig! Jag önskar bara att allt dåligt försvina, glömmas bort och grävas ner.  Du är det finaste jag ahr! Du är min glädje, mitt under, min ÄLSKLING! Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig! JAG ÄLSKAR DIG MALIN BUDAI! <333


Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0