Stress!

Denna veckan är inte ens slut och jag känner mig slutkörd :O Vi har hur mycket i skolan som helst! Det är nästan så att man får PANIK! Aja, det är bara att jobba :P Det känns nästan som att jag i början av varje period säger att allt är kaos och att vi har mer uppdrag än någonsin, men det kanske är så att det bara blir värre efter periodernas gång. Fast dte är sant, man blir ju bara äldre. Om ett halvår drygt, fyller jag 16 :O Haha, SVENSKA GATOR HERE I COME! :D Längtar som fan tills jag får övningsköra.
     Idag hade vi elevrådsfoto, ( Ja man är ju med i elevrådet x) imorn har vi klassfoto och på fredag är det spexfoto! Foto 3 dagar i rad och jag har ännu inte bestämt vad jag ska ha på mig :/ men men det löser väl sig får vi hoppas.
     idag va jag på Berlingruppen. Fast innan den så gick jag och Malin och punda i Sumpan xD haha, det slutade med att vi satt utanför Lindex och kommenterade Bilister och passerande människor, Sen såg jag Linnea gå på andra sidan gatan så jag ropa på henne, då kom hon och punda med oss lite xD Sen så gick vi till Berlingruppen :)  Efter den så skulle jag och Malin gå hem, det slutade med att jag och Malin gick med varsin telefon mot örat och gjorde planer inför helgen xD hahah, Men men, vi ska ju vara med varandra iallafall. Hopppas att Emelie hänkar bara :D
imorn så hoppas jag att allt löser sig med kläderna för mig :P Det kan ju inte vara så svårt att bara välja lite kläder!? Imorn kväll så ska jag sitta barnvakt åt Ossian :D ska hämta han på dagis 17:00 och sen så blir det att gå hem till honom och leka i 180 i ngra timmar, sen kommer man hem, även om man borde plugga så slutar det med att man ligger utslagen på sängen xD Haha, barn är för underbara! :D
Ha det gött!

XOXO Sofie


Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0