Underbar!

Haha, denna helg har varit underbar! xD
sorgligt nog så har jag varit hemma hela veckan :( Fucking Migrän! Menmen, jag va med Malin på tordagsakvällen, orka inte vara inne mer. så det sluta med att jag gick ut, utan smink, tovigt hår och vit i ansiktet xD Hahaha, KAOS! menmen, vem bryr sig! Vi gick runt bara, snacka och hade skit kul. vi satte oss på en fotbollsplan och drev som fan! Skratta högt! Älskar oss gumman! Sen så gick jag hem. På fredagen så skulle jag vara med malin på kvällen. På dan vettefan va jag gjorde xD Men på kvällen så skulle jag möta Malin vid 22, så inna va jag med Rönsen :) Vi hade lite kul :D
Sen så åkte jag in till stan och mötte Malin som hade varit hos Oliver. efter ett tag så kom Pone och Eme också :D Vi satt och hade lite kul, ringde runt lite och sånt :D Sen så va pone och Eme tvungna att åka hem så då gjorde dem de. Så då åkte jag och Malin till solna igen. Gick runt lite men sen så fick vi sug efter glass :D så då åkte vi till Max :p endast för att donken hade stängt :O vi satt där ett tag sen så började det bli sent så då är vi på väg hem. då kommer alla fest inbjudningar xD Menmen, vi va trötta som staken så vi sket i det :P Haha, Så vi åkte hem och somna nästan direkt xD På lördagen så va typ alla sura för att man dissat dem dagen före! Hihi sorry alla (a) Jag och Malin satt och chilla lite framför tvn. Sen så börja mobilen plinga igen för fest, men jag skulle åka och hämta pappa på arlanda, han ahr varit ute och rest vettu :O Cykelresa! Så det blev chillkväll för mig. elelr på kvällen vid typ 23 kom Malin :D Vi hade skit kul :D snacka och sånt :D Och sen så har vi idag också :P Idag har jag pluggat som ett litet sött Bi xD Haha, vet inte ritkigt hur det går ihop, emn det låter gulligt :D

XOXO Sofie

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0