Panik!

länge sen man skrev asså! Vet inte varför det inte har blivit av, jag har lixom inte haft tid bara. De senaste veckorna har varit kaotiska. Jag va sjuk hela förra veckan och har inte alls mått bra denna vecka! har så jävla mycket att tänka på just nu :( Men jag ser fram emot helgen med slappande och skrattande dagar! hoppas att jag hinner ta det lungt eftersom att jag har hur mycket läxor som helst. Jag är trött på allt just nu faktiskt! Jag känner bara för att åka bort! Ligga på en strand någonstans och bara ta det lungt och försöka finna lugnet igen! Det är konstigt hur stress och dåliga nyheter kan ändra ens humör och personlighet så drastiskt! men jag hoppas att allt löser sig så att man kan gå vidare med sitt liv!

     Har fått ett jobb ialla fall, ska sitta barnvakt varje Tisdag. Hoppas att Ossian på 4år kommer få mig att skratta lite. ett barn är PRECIS vad jag behöver idagens läge! Man får verkligen reda på vilka e´ns vänner är när man inte är på topp! Och jag Älskar er för det! <333333

XOXO Sofie


Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0