11 April och bara så ni vet så är det 2009.

Hejsan

Snart ska jag och familjen åka till mormors land och äta påskmiddag med släkten på mammas sida. Det ska väl bli skoj. Ska dock därefter åka till landet, okej det är inte så lång tid jag ska vara borta men det är ju slutet av lovet :O Då vill man ju vara hemma och panika med sina vänner över att skolan börjar snart. Men jag antar att jag får tillbringa min ledig måndag till att panika istället. Hehe.

Så detta blir nog mitt sista inlägg på detta lov, kanske skriver på söndag kväll men man kan ju knappast säga att det är lov då. Förutom för oss Vittra barn då vill säga ;)

Haha vände mig precis om och såg mitt akvarium och med en suck såg jag att jag behövde städa det. Men jag antar att jag får göra det när jag kommer hem sen.

Igår somnade jag vid typ 00 va så jäkla trött, ingen aning om varför dock. Kanske var för att man var ute hela dagen igår, för fyfan vilket fint väder det var !! :O Hahah jag vet att jag använder fyfan i helt fel sammanhang men vafan, det blir skit bra! Tror att du förstår. Hehe.

Nu ska jag bara packa klart, fixa till mig lite (för ska ju till landet så jag behöver ju inte vara för fin) men lite snygg måste man ju vara. Hehe.

Har inga pengar på mobilen så kan inte underhålla mig med folk som inte har comviq heller. Så det kommer bli en helg med typ no conection to the samhälle. Hahaha roligt va!? NEEJ! MenMen det blir nog bra. Idag får man påskägg också! :D YaY!

Skriver när jag kommer hem på Söndag.

Puss på dig !! <3<3



Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, Sofie syftar du nu på att du är ledig på måndag eftersom att du är vittrabarn? XD Hahaha! Men Gumman, Gumman, Gumman :P Alla är lediga på måndag, det är du medveten om va? :D Om du är det så skadar det inte att då får höra det igen, om du inte är det så blir det lite roligt och jag kan retas lite med dig och du får lära dig det till nästa påsk :D Jag älskar dig mest i världen älsklingen! :D<3<3

2009-04-12 @ 23:11:11
URL: http://malinbudai.blogg.se/
Postat av: Sofie

Joo asså jag vet, men jag kom på det direkt efter att jag skrivit det och då var jag tvungen att stressa iväg till bilen för att åka :P Hahah men jag är väl medveten om att alla är lediga. Glömde bort det precis då bar.

2009-04-13 @ 12:33:49
URL: http://sofieebbamaria.blogg.se/

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0