13 April

Hejsan

Jadu idag har jag verkligen inte gjort ett skit. Jag har legat i min säng, ätit Ben & Jerry och varit på lite halvdåligt humör. Tror att det var för att vädret inte var bra alls.

Imorn börjar skolan, inte alls taggad. Tror att jag har mattepov också. SUCK !! Nu blev jag lite mer deppig :(
Vi får alla hålla tummarna att om jag har det imorn att det ska gå bra.
Just nu sitter jag och skriver här, har som du ser precis gjort om designen på min blogg!? Fin!?
Tittar även på ngn svensk deckare på 4an, den heter typ Moreno & tystnaden. Men jag vet inte riktigt om den är bra eller inte, den påminner väl lite om alla andra svenska deckare som Beck och Wallander. Fast jag kan nog erkänna att jag inte gett filmen en ärlig chans så jag hoppas att den WoWar mig snart för annars tappar jag snart intresset.

Nu ska jag fortsätta göra det jag gjorde innan, vilket betyder absolut inget alls. Men det är ju alltid något. Hehe.

Massa pussar på dig !! <33


Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0