14 April

Hejsan

Ska bara börja med och säga att jag är på riktigt dåligt humör. Haha det är typ precis nu du ska esc sidan och läsa ngn annans blogg hahaha. För jag kan inte precis säga att min kommer vara så humoristisk idag. Men jag uppskattar om du vill använda de framtida minuterna med att läsa mitt onödiga dravel. Haha men asså allvarligt, jag förstår inte hur du står ut. Egentligen tycker jag själv inte att det jag skriver alltid är så intressant. Men det är skönt att skriva av sig och hoppas att i alla fall någon förstår.
Idag har det väl varit en bra dag. På förmiddan satt jag och gjorde inte ett skit, bokstavligen talat. Jag satt i en soffa, lyssna på när några pratade och lyssnade på musik samtidigt. tog även ett mattepapper och låtsades vara inne i det när en lärare kom förbi. Men jag antar att det inte alls såg så verkligt ut som jag hade velat, fick en och en annan lite smått irriterad blick då och då från lärare. MenMen sånt är livet.
På eftermiddagen hade jag matteprov. Jag vet inte riktigt om det gick bra eller inte. Man kan säga att det lite är av en minneslucka. Tänkte på så mycket annat också. Men jag hoppas att jag klarar mig för betygens skull. Sen så bryr jag mig inte om det så mycket mer.
Efter skolan så gick jag över till BästaVän. Fan va jag älskar den lilla skitungen !! Hon är DUM btw. Hehe! Det är sant, hon tog borsten från mig när jag irriterade henne när hon skrev sms :O
Hon är dum!!
Sen så gick jag hem och åt pannkakor. Hihi det va gott!
Nu sitter jag här och går i deprission över hur mycket plugg jag har som ligger och vakar innan skolavslutningen om 8 veckor typ. FYFAN va skönt det kommer bli att sluta i den där skolan. Inge illa menat men behöver nya människor. Man tröttnar efter ett tag när man bara ser gamla människor hela tiden............
Och folk undrar varför jag inte umgås med så många från skolan, kom en dag och titta efter så får du se. Hehe...
Antar att jag inte har samma intressen och fungerar på ett annat sätt. Är inte som dem!!
Nu ska jag börja skriva på engelskan som jag inte ens börjat på. Den ska vara inne på torsdag. ORKAR INTE!!

Puss på dig ! <33


Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0