16 April

Hellojsan.
Haha tidernas töntigaste hälsningsfras! Fast ändå lite klitchig så där.
Men i alla fall. Sitter och lyssnar på Eminems nya låt We Made You. Grymt bra. Det va länge sen jag hörde ngt bra med honom på sistonde. Tappade lite respekten och tron om att han bara gjorde musik som betydde ngt när han gjorde den där Strip Club. Innan den va jag en trogen lyssnare men där svek han mig. Asså visst den va bra men hela grejen med låten tycker jag är nedvärderande. Trodde han visste bättre!!?

Aja, skoldagen har varit skit. Jag har tänkt på allt annat än skolan. Har typ suttit i mina egan drömmar. Har varit grymt ofokuserad. Men hehe har ju en del att tänka på också.

Men nu vill jag ut!! Verkligen. Ska kolla med ngn om denna vill hänga med ut lite.
Skriver ikväll! :)

Puss på dig ! <33



Beyonce - Scared Of Lonely

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0