16 April

Hello

Asså shit det är redan den 16 April och det är en del saker som ska vara klara till 1 Maj. Hehe måste nog börja planera in dessa saker (det är skolsaker) Jag orkar bara inte. Jag är grymt trött på skolan och finner ingen motivation alls. Vet inte hur jag ska få tillbaka den. Trodde att det skulle bli bra efter 1 veckas vila från alla stress och skolskit men icke sa nicke. Jag är fortfarande superstressad, detta leder till att ingenting blir gjort istället. Snart får man söka hjälp, eller muta en klasskamrat som kan göra uppdragen åt en. Hehe...

Allt tog ovanligt snabbt för mig idag. Klev upp typ 06:30. Gick in i duschen, stressade inte alls. Klädde på mig, fönade håret. BEstämde mig dock för att inte ha smink, eller joo jag har mascara. Idag kör vi lite bohemienstile. Lockigt hår, bohemieninspirerad tröja och inge smink. Så idag är Sofie lite hippi. Hehe..
 
Men nu ska jag nog göra sista tucharna och sen så ska jag gå ner till bussen som kommer snart. Eller okej om 20 min men man vet aldrig hur lång tid det tar nu för tiden...

Men jag skriver mer senare idag. Puss på dig och hoppas att du får en trevlig dag! <3


Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0