17 April

Hejsan folket.

Allt bra idag då?
Idag har varit en lååååångsam dag. Eller asså dagen har gått fort, men jag har gjort allt i slowmotion. Alla i skolan har sett så sjukt trötta ut så det har lixom smittat av sig. Men nu är jag inte alls trött är väldigt pigg faktiskt. Satt kvar lite i skolan och sydde klart min tavla. Haha jaa jag vet att det låter konstigt. Men jag syr en textiltavla :)



Den börjar faktiskt bli riktigt fin :D

Men ikväll ska jag antingen sova hemma hos Emme eller så ska jag vara hemma och ta det lugnt. Kanske äta ute och sen mysa framför tvn med mina föräldrar. Det va länge sen asså. Men vi får se hur jag gör :) Klockan är bara ung än !!

Skriver sen vad jag bestämde mig för att göra.

Puss på dig ! <3

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0