19 April

Hejsan.
Sorry för att jag inte skrev men jag va upptagen vettu. Va hemma hos Emme, jag och Malin skulle sova där. Vi va med lite folk och hade det väldigt roligt!! :D Vi dansa och spelade musik. Sen så däckade jag och Emme framför Rattatoui eller hur den nu stavas xD Haha. Malin sov redan. Hahaha men det va skit kul i alla fall ! :D

Idag så ska jag till min kusin som fyllt 8år och fira honom. Skrev om honom den 13de. så ska äta tårta! :D YAY!
Men jag är rätt trött så jag hoppas på att det inte är allt för mycket folk. Då kommer jag ta bebisen och gå upp till rummet och gulla med henne. Haha hon är typ 5 veckor. Skit söt!! Matilda...

Får se hur länge vi stannar där.. För vet ni va, efter att jag kommit hem från Emelie så har jag faktiskt suttit och pluggat :O Chockerande nog !! :O Det va riktigt länge sedan jag pluggade på en helg. Är lite stolt faktiskt! :D

Haha men jag vet inte hur länge jag ska stanna där, inte allt för sent i alla fall måste nog plugga lite också. Efter 2 nätter med lite vildare aktiviteter kan det vara skönt att spendera kvällen inne i värmen. För det är riktigt konstigt väder :O Man tror att det ska vara fett varmt eftersom att solen lyser, men det är skit kallt !? Weard!

Har kollat runt lite online idag på skor och kläder. Vi får se om jag beställer något. Snart sommar och sommarkläderna som börjar användas! Fan va jag älskar sommarn... Men sommarn betyder ny garderob. Har ju redan inskaffat en del, men det är mycket kvar. Finns så sjukt fina saker därute.

Nu ska jag plugga lite mer och sen så ska vi väl åka snart antar jag. Men skriver kanske ikväll, vi får se...
 
Puss på dig ! <33




Amy Winehouse - Rehab

Kommentarer
Postat av: freja

asså skit sofie vad du ändrar din header!! hah :D

2009-04-20 @ 20:18:15

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0