2 April

Hejsan

Jag vet att jag typ inte skrivoit på skit länge, men jag har faktiskt mina orsaker. Mitt internet på datan fuckar sig så jag måste vara inne på msn och shit genom mobilen, det går bra, men kan dock inte skriva på bloggen. Fuck iPhone ibland asså. Men i alla fall, har ändå haft skit mycket i skolan så jag har knappt varit inne på datan...
Men jag tänkte väl att jag skulle skriva lite nu när jag är hemma hos Amanda, så får jag försöka fixa mitt internet under lovet.
På lördag fyller jag år :D 16 Vettni !! :D
Det blir att fira mig hela lovet !! Hahahah en fördel med att ha långledigt efter ens födelsedag. På lördagkväll ska jag och Malin sova hos hennes pappa i Bålsta. Det kommer bli galet kul ! ;)
Vi får se vad vi ska göra där.....

Idag så hade vi en rätt skön dag, på förmiddan hade vi engelska, hehe va inte alls klar med de jag skulle, menmen, livet går inte under. Satt och snacka skit med Yuri, Tina, Carlos och Ronald, . Heheh :D
På eftermiddan hade vi Svenska, då såg vi på Flyga Drake, eftersom att vi har läst hela boken. Filmen SÖG !! Hahah neej men boken va jätte bra det va kanske därför inte filmen va lika bra. Hahah det går ju inte att göra samma suce när det gäller film baserad på bok.

Efter skolan så va jag och Amanda och ngra till i Solna, Amanda skulle köpa en foundation. Sen så åkte vi hem till henne och baka !! Hahah tjockisar som vi är!! :D
Haha nu sitter Amanda och kollar igenom min mobil medans jag skriver ! :D

Sen så ska jag hem tror jag.. Vi får se :)

Massa pussar och kramar! <33

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0