20 April

Hejsan idag kommer jag ta ut mina aggressioner på friskolor. Asså jag är så trött på att våra scheman alltid är kaos !! Jag blir så jävla arg. Idag skulle min svenskagrupp gå på bio, men jag har ju egentligen franska då. Så då va jag tvungen eller jag kollade med min fransklärare om jag kunde göra provet på fredag istället. KAOS !! Sen så idag så får jag reda på att eftersom att jag missade musikprovet förra måndagen så måste jag göra det idag !! På eftermiddan DÅ JAG ÄR PÅ BIO ! Som jag har kämpat för!! Fan va arg jag blev, förstörde totalt min dag. Om det inte redan hade varit nog med klappkäften på bussen som inte kunde tugga tuggummi med stängd mun !!
Och eftersom att jag har musik på förmiddan så skulle jag snacka med henne och kolla om jag inte kunde göra det imorn istället efter skolan. MEN NEEJ ! Tydligen inte...
Så då var jag tvungen att sitta och åka hem från Odenplan 15:15 för att göra ett fucking jävla musikprov vid 16:00!!!!!!! Efter det var jag tvungen att rusha till Kyrkan för jag hade ledarutbildningen !!! FAN VA ARG JAG ÄR !!
Kan man inte ens få ett fucking schema att fungera!?????????

Aja, blev lugn och glad när jag väl kom till kyrkan. Det är något med de där stället som gör mig lugn.
Det va i alla fall trevligt att träffa Linnea igen som har legat hemma i Körtelfeber :/
Juste, ringde mor min när jag var på väg till kyrkan. Fick ett plötsligt sug efter pizza och frågade om hon kunde köpa till mig. Men neej det kunde hon tydligen inte. Så när jag kommer hem så är jag väl inet sådär jätte glad och trevlig. Men lilla mamma försöker göra mig glad så hon frågar vad jag vill ha. Jag stirrar surt på henne och börjar plocka fram frukt. Hon ba: Du kan ju inte äta frukt till middag. Då tittar jag surt på henne igen och fortsätter. Sen så gör jag mig en smoothy :D Fan va gott !! :D



Nu sitter jag här och lyssnar på musik och chattar lite.. Ska nog göra lite Engelska snart eftersom att jag har redovisning på torsdag. Men det blir nog bra.

Ha en underbar kväll. Pöss på dig ! <3

Kommentarer
Postat av: Hehu

Äsch, friskolor framför kommunala pisskolor alla dagar i veckan.

2009-04-20 @ 21:44:21
Postat av: Sofie

Haha joo sant.

2009-04-21 @ 22:52:48
URL: http://sofieebbamaria.blogg.se/

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0