22 April

Hello

Shit va snabbt det går. Snart är det Maj och den officiella sommarmånaden :D Underbart !
Idag hade jag Nationella i Matematik muntliga delen. Asså dte gick väl bra antar jag. Kunde gått bättre men men :P
Efter skolan har jag inte gjort sådär jätte mycket, jag har mest bara suttit och pluggat lite, tittat på tv och ätit pizza till ovanligheten. Hahah rätt länge sen.
Imorn är det också Nationella. Men jag har också inlämning på den skriftliga delen i engelska och muntligredovisning. Har också inlämning på Svenskan som jag gjort med Carlos och Tina. Men vi är inte klara. Hehe!
Men vi får skynda! Haha.
Nu ska jag göra lite engelska, får se om jag blir sittande hela kvällen :/

Juste, skaffat Spotify också !! :D Tack Carlos ! <3

Puss på dig <3333

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0