27 April

Hejsan

Sitter i skolan medans alla mina vänner är hemma. Allstå vi har teknik projekt och det är individuellt och självgåenge, alltså man får jobba precis vart man vill ngnstans, så många väljer att jobba hemifrån. Ett stort plus med Vittra att man just är så frigående att man kan få åka hem och jobba om man inte har lektioner och man får jobba hemma om man vill. Det gör inget om man missar ngn lektion för att man inte missar typ hela genomgången utan allt vi gör är mycket självgående. Det negativa är att man får oftast tänka mycket själv. Man får inte det upp punktat hur man ska göra utan man får ett uppdrag och ett datum som det ska vara inne. Sen så får jag lösa uppdraget hur man vill. Det är oftast upp till en själv hur man vill presentera sitt arbete.
Det är skit skönt när man inte har några lektioner så man kan åka hem och arbeta (sova lite sådär)
Hehe, nej men man lär sig verkligen att ta eget ansvar för man har ingen lärare som sitter och kollar hur långt man har kommit utan om man behöver hjälp med något så måste man fråga. Dock lite dåligt då jag ibland kan vara mycket lat och börjar inte med arbeta förens typ kvällen innan så jag stressar ihjäl mig. MenMen så är det ju i arbteslivet sen också så det är lika bra att jag vänjer mig med att vara sönderstressad nu.....

Haha jag vet att jag hoppar sida för det här med Vittra modellen stup i kvarten men om jag ska vara ärlig så är det lite älska, hata relation mellan mig och Vittra modellen. Jag både hatar och älskar vårt sätt att arbeta. Men jag antar att jag är mest för. Man växer som fan som människa och man får en insikt om hur det är att plugga på gymnasiet och att man nästan måste vara kritisk mot allt. Men det är nog bara bra.

Nu sitter jag och väntar på att min idrottslärare ska komma och ge mig respons på min hälsodagbok som jag skrivit. Efter det så ska jag ta moppen hem och sätta mig och plugga klart med Teknik projektet. Fick jäkligt mycket gjort på förmiddan så kanske unnar mig att sätta mig på balkongen en stund för att bättra på brännan ännu lite :D

Nu ska jag nog ändra min header igen. Haha lite av nöjet att ha en blogg är enligt min åsikt att kunna designa om och få den att se lite bättre ut varje gång. Men jag antar att jag ändrar lite väl ofta. Men vafan får nog göra någon skit snygg när jag kommer hem och sen så får jag ha den länge !! Haha.....

Men skriver senare idag hur det blev, om jag unna mig en liten solstund eller inte..
Hahahah det känns som att du verkligen sitter och nästan brinner upp av förväntningar och nyfikenhet efter att få veta hur det blev. Haha xD

men puss och kram på dig ! <33

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0