28 April

Hejsan :D

Idag är Sofie på väldigt bra humör. Är dock väldigt trött och lite sur på tanten på polisstationen. Humm.... Men aja jag är på bra humör ändå !
Har ett teknikprojekt som inte kräver att vi är i skolan, så jag kan sitta hemma och plugga. Skit skönt!
Mitt pass har gått ut så jag var tvungen att fixa ett nytt. Ska ju till frankrike bland annat i sommar så jag behöver ett nytt. så jag går upp och åker iväg för att fixa ett. Har igår kväll kollat på hemsidan för att titta vad som krävs. Det stod att man behöver ett papper med föräldrarnas underskrivt, så jag fixar det. Men när jag kommer dit så säger tanten att jag behöver ha med en förälder, men det stod det inte på hemsidan. Men aja. Jag och pappa ska åka dit ikväll.
Sen så pkte jag hem igen om pluggade, fixade något att äta och pluggar lite med.
Jag och pojkvännen har snart varit tillsammans i 1 vecka, fan va snabbt tiden går. Känns som att det va igår. Haha menmen, det är väl kanske bara bra. Haha..
Nu sitter jag och lyssnar på Bruce Springsteen :)

Skriver mer ikväll!

Puss på dig <3



Kommentarer
Postat av: Hehu

Tiden går fort när man har kul.

2009-04-28 @ 23:14:00

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0