29 April

Hej på dig du!

Idag hade jag satt klockan på 06:30 då jag skulle till YBC på möte och interjuv. YBC är den där engelska skolan som jag sökte till som andra alternativ. Det va najs när jag väl kom dit. Jag är ju ledig idag så att behöva gå upp 06:30 var ett helvette. Men så jag ställde om klockan och planerade att ringa och säga att jag va sjuk eller något sånt. Men sen så sket jag i det och gick upp ändå. Lika bra att få det gjort. Kom dock 10 min sen för att bussen inte kom. Lite halv sur blev jag då eftersom att det kanske inte är det bästa att komma för sent när man ska göra ett bra intryck!! Men, jag hade ringt och förvarnat att jag skulle komma typ 10 min sent. Han sa att det va lugnt så jag andades ut lite.
Jag vet inte ännu hur jag ska göra när det gäller den där skolan, det är mycket plugg men den ger stora chanser till att plugga utomlands, vilket jag faktiskt vill göra. Men vi får se, har ännu ett tag att bestämma mig.
Nu sitter jag här och ska nog göra klart hemkunskapen för attt förhoppningsvis kunna skicka in den tills på måndag som senast. Jag är ju faktiskt väldigt sen med den! Hehe...

Puss på dig ! <33

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0