6 April

Hello.

Idag så vaknade jag 09:00. Eller jag blev väckt, men det tror jag att ni fatta eftersom att jag alltid sover länge som fan! :D
Hahah men jag skulle vara hos tandläkaren idag vid 10:20. SUCK!! Jag fick gå upp tidigt bara för att dem skulle rycka i en tråd, ta ett kort och sen var det klart :O Sofie blev lite irriterad. Haha.. Men nu är jag i alla fall hemma.

Idag vet jag inte rikigt vad jag ska göra men det blir nog bra. Det kanske blir grillning ikväll :D Det är bara att höra av sig om du är intresserad. :)

Igår kväll träffade man lite folk på kvällen.. Var lite överallt.
på dagen va jag och Malin hemma för att min släkt kom och skulle fira mig. Fick mera pengar och berlocker till mitt armband. YAY !

Just nu har jag rätt ont i magen och huvudet, funderar på att gå och sova. Men heheh borde vara ute i det fina vädret. Men jag är trött :(

Nu ska jag få födelsedagsbilderna av Malin! :D YAY !! :D
Dom åker upp på Facebook :D

Massa pussar till dig din underbara person!! <33
(Haha jag ska börja ge alla komplimanger hela tiden, göra vårt kalla samhälle lite varmare)

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0