7 April

HEJSAN!!

Haha idag är jag på jätte bra humör. Jag vet inte varför egentligen. Men jag antar väl att det är bra. Hade en jätte trevlig kväll igår. Tack alla ni som gjorde min kväll!!

Kommer lägga upp bilder när Malin har skickat dem till mig. Haha hatar att vara beroende av någon annan.
Men i alla fall, idag har jag tagit det skit lugnt, låg i sängen extra länge, åt nudlar och bakade kladdkaka. FYFAN va god den blev. Efter att jag gjorde det så tog jag ett långt skönt bad. FYFAN va skönt det va. Så nu sitter jag här och droppar som vilken annan liten nyduschad figur.
Ikväll har jag faktiskt ingen aning om vad som händer. Får se vad man hittar på nu när Emelie har återvänt från Italien igen. Haha nu kommer hon bli extra glad över att jag nämner henne i min blogg. Haha..

Hoppas du har haft en trevlig resan gummsan! <3

Min data är fortfarande inte fixad så jag sitter ännu en gång framför lillasysters medans hon nu tjatar på mig att jag ska gå därifrån för att hon behöver den. MenMen, hon får vänta......

Tänkte gå och sätta mig på mitt feta arlse igen och glo på tv. Hahahah :D
Lite får man ju unna sig nu så här på lovet.

Men jag hoppas att du har ett lika trevligt lov som jag har! Skriver så fort jag kan.

Massa pussar !! <3333

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan du känner mig för väl xD höhö!

jag vet vrf du är på jätte bra humör!.. för att jag skulle komma hem idag såklart!! (A) hallå liksom! det är ju en självklarhet ;)

2009-04-07 @ 21:57:04
Postat av: Sofie

Haha Muppunge!! xD

2009-04-09 @ 15:42:37
URL: http://sofieebbamaria.blogg.se/

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0