Inre smärtor.

Hejsan.

Ska nog börja med att poängtera att jag har sjuka kramper och kommer säkert skriva om det ett antal gånger. Jag vet inte riktigt vad de är för några men aja. Måste sluta äta onyttig mat för jag tror att det kan vara det. De få gånger jag typ äter pizza, donken eller Max får jag sjukt ont i magen.
Men i alla fall. Vaknade 07:00 klev upp ur sängen, klädde på mig, gick in och borstade tänderna, sminkade mig och var helt klar. Hade dock väldigt ont i huvudet och var nästan säker på att jag skulle få ett migrän anfall. Men jag gjorde mig iordning för att gå till skolan ändå. När jag då har gjort mig helt klar och ska dra upp persiennerna smäller det typ till i mitt huvud och allt blir svart. Så det är bara att lägga sig ner i sängen tills den tillfälliga blindheten försvinner och jag kan smsa mamma som måste ringa till skolan och säga att jag är sjuk. Jag är sååååå jävla trött på min migrän.
Så nu har jag legat i min säng i ett svart rum och funderat på att bli emo och ta livet av med medans jag lider av en otrolig huvudvärk. Tro mig, du skulle inte vilja byta med mig just då.
Nu har jag äntligen börjat bli lite bättre och ska typ börja plugga. Är dock väldigt trött! Otroligt trött och har kramper i hela magen. Vet inte vad jag ska göra men ska snart äta lite mer Ipren och Alvedon. Mums!

Ha en underbar kväll, skriver kanske senare! <33

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0