Sommar och sol, men här sitter man inne och pluggar!

Hej igen.

Jaa som du ser så har jag fixat en helt ny header. Riktigt nöjd om jag får säga det själv. Haha känns det som att jag gör ngt jag inte borde. Haha neej men asså jag har pluggat skit mycket, så jag tog en liten paus och gjorde en ny header. Juste nu sitter jag och lyssnar på musik, Best Days av Matt White närmare bestämt. Låten är med i Shrek den tredje. En riktigt bra film. Låten är jätte bra, sommrig faktiskt.
Snart ska jag plugga lite mer teknik och sedan göra klart engelskan. Det blir nog så bra så. Hade hoppats på att laptopen hade fungerat så att jag hade kunnat sitta på balkongen, men nej den måste vara sönder. Fan!!
MenMen, får sätta mig där snart och sola lite. Haha måste plugga lite först.

Men du får ha en fortsatt bra dag så skriver jag sen :) <33

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0