1 Februari

Hejsan..
Nu är det ny månad fan.. Nya saker och nya människor.. Min helg har varit fucking jävla underbar !! :D Men tänker inte skriva om det här... Hehehe du får fråga mig privat ;)  Va
Hahah neej men idag så drog jag och Malin runt i halva Sthlm. Vettefan vart vi hamna 50% av tiden. Men vi hade så jävla kul. Vi va i Märsta, Bergshamra, Solna, Tullinge, Orminge, Slussen, Gamla Stan, Ulriksdal, jadu kors och tvärs xD Här är lite bilder från hela skiten fan :D Hahaha roligaste på länge gumman !!

Jag och Malin, eller Malin bestämde att jag och hon skulle åka in till stan och fika. Så då kom jag håg ett skit mysigt café som jag fikat på förut i Gamla stan.. så vi knalla dit. Skit mysigt verkligen. Allt va jätte gott och vi hade jätteroligt. Han som jobba där va Italienare och va jätterolig.... Jag rekomenderar verkligen Grändens Café i Gamla Stan !!



Sen så efter det så loda vi runt bara och hade skit kul ni har ju redan läst om alla de ställen som vi utforskade.... Haha jag vet att vi är lite knas sådär. Men det är bara roligt !! Tog lite roliga bilder på tunnelbanan medans alla tittade på och undrade vafan vi höll på med. Men vi hade jätteroligt så vi sket i alla andra !! :D




Pussar <333


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha! Vi hade så sjukt jävla kul Gumman! Jag älskar dig! <3<3

2009-02-02 @ 15:57:45
URL: http://malinbudai.blogg.se/

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0