2 Februari

Hello !11! Haha jag kör Jimmy grej xD

Idag så har jag verkligen mått skit. Och då menar jag verkligen SKIT !!
Vaknade med ont i halsen, ont i huvudet och jätte jätte jätte trött. Men jag gick till skolan eftersom att jag hade både matte, musik och vad jag trodde franska. Men det hade jag inte för min lärare va visst i Frankrike. Så då fick jag göra nationellaprov, fast förberedande. Tror att det typ va 2001s nationella.. '
Satt med de hela eftermiddan så mellan 12:30 och 14:30 satt jag och skrev och skrev och skrev..........
Vid 14:30 skulle jag till SYV !! Det gick väldigt bra, trodde att mina val skulle faila totalt (tror att jag är lite småfail bara för att jag säger fail.. Men jag är lycklig ändå !! :D )
Sen så på vägen hem så ringde jag BästaVän som tydligen legat hemma i migrän idag :( Så vi ger henne en tanke va :D
Men jag ska nog träffa henne lite senare.
Nu ska jag tjocka i mig lite choklad och vara allmänt lycklig !! Haha

Puss på dig !! <33

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0