20 Februari

Första gången jag skriver på en evighet, jag vet. Men det har varit så jävla mycket med allt just nu.. Men jag lovar att jag ska skriva mer. Jag vet att ni har klagat som fan, tro mig när jag säger att jag skäms !! Men nu ska jag skriva..
Sitter och skriver från skolan, jag håller på och göra klart mitt idrottsprojekt. Jag ska kartlägga mina matvanor, motion och aa min hälsa. Hahaha !! MenMen får se hur det går.
     Malin Älsklingen ska tydligen sova hos mig hela helgen :D Im so  happy !! :D Hihi, lovar att alla andra suckar. Neej men jag lovar att om jag hade varit en person som sett oss så hade jag suckat och himmlat med ögonen, VI ÄR SJUKA !! Men det är det som är så underbart med dig gumman, jag kan verkligen vara mig själv....
På tisdag ska jag och Malin på kryssning, watch out motherfuckers !! Hihi :D

Nu ska jag fortsätta plugga lite. Det är konstigt hur snabbt mina fingrar skriver när jag har en budskap som jag vill få ut (då menar jag pluggandet, här skriver jag bara massa skit) Heheh :D

Puss på dig !! <333


Kommentarer
Postat av: emme

faaan va nice med kryssning!!! :D

2009-02-22 @ 11:56:01
Postat av: Sofie

Visst!!

2009-02-22 @ 18:17:50
URL: http://sofieebbamaria.blogg.se/

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0