22 Februari..

Shit är det redan 22 Februari, känns som att det precis va nyår. MenMen, livet går vidare, mycket händer..
Har ju sökt gymnasiet och massa sånt. I veckan ska jag och Malin som sagt åka på kryssning. I helgen har vi varit hemma hos Malin, haft lite roligt med lite folk och tagit det rätt så lugnt. Hehe (a)
Idag så har vi städat hemma hos Malin för att hennes föräldrar kommer hem. Just nu är jag hemma för att jag efter en tids tjat har fått mitt akvarium :D
Hihihi HAPPYFACE !
Är hemma och fixar det medans Malin är hemma och städar det sista.. Hon kommer väl snart till mig den lilla satmaran..
Haha neej jag bara skojja... Vi ska äta hos mig men ska sedan sova hos Malin. Vi får se vad vi hittar på :)

Hoppas att du har en trevlig söndagskväll ;) Hahah LOV !!!

Puss på dig !! <333



Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0