23 Februari

Hejsan

Idag har varit en väldigt bra dag faktiskt. Eller kanske inte morgonen under sådär den första kvarten. Vaknade av mig själv i Malins säng. (Malin låg brevid) Sen så satte hon igång med smsandet. Eftersom att hennes vanliga mobil är trasig så har hon en mobil vars knappar låter som in i helvette.. Självklart är jag en sån person som irriterar mig på små ljud så jag går bestämt upp ur hennes säng, blänger på henne sådär lite halvt argt och går ut i hennes vardagsrum och sätter på tvn. Men vet ni va :O Sen så kommer hon ut dit och sätter sig och smsar :O MAN BLIR JU GALEN PÅ DEN LILLA DAMEN !! :O
  MenMen, hade ju en liten aning om vad jag gav mig in på när jag blev bästavän med henne. Men vart går gränsen :O (Hoppas att ni fattar ironin i vad jag skriver.. Annars är meningen, "kalla mig blond, men jag fattar inte" ett faktum) Men i alla fall, sen så åt vi frukost. Vi som aldrig brukar äta frukost åt fett mkt !!?
Jadu, sen så kolla vi lite mer på tv. Hihihi slappare !!

Sen så ringde jag far min för att jag ville följa med och handla de fiskar som jag skulle få in i mitt rum.. Dom måste ju gå ihop med de färger som redan finns i akvariet. Det kan ju inte se fel ut.... Hehe asså jag ser mitt akvarium som en inredningsdetalj...
Fick i alla fall som jag ville :D
Hihi... Det sjuka är att fiskar är sjukt dyrt :O MenMen :D Dom är fina...




Nu sitter jag i alla fall här, färdigpackad och klar. Ska ju på kryssning imorn med knasungen !! :D Vi ska röra som fan !! Hamna i fyllecell nyktra :D Det är vårt mål med hela skiten.. Hahaha xD

Imorn kommer Malin till mig vid 11. Fast jag lovar att hon kommer typ komma vid 13 eller ngt sånt. Haha men det gör inget, älskar henne ändå !!
Vi ska dra in till stan, lämna in mitt halsband från Efva Attling som har gått sönder, köpa skavsårsplåster till mina nya pumps och köpa skoinlägg så att jag inte får ont i trampdynan !! Det är så mycket mer man måste tänka på när man har nya skor. MenMen det är det värt !! Juste, på onsdag ska jag och Malin och ngra fler gå på bio och se I taket lyser stjärnorna! :D

Skriver och lägger upp bilder från kryssningen när jag kommer hem :D

Ha en underbar tisdag och onsdag :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha, jag älskar dig också, jag kunde NÄSTAN inte rå för att min mobil pajja, men bara NÄSTAN :D (A) Hahah, jag kom inte ens klockan 13.. jag mötte dig 14:30... Att jag aldrig hinner.. -.- Och ändå hade jag gjömt saker :P Haha (A) Jag älskar dig Gumman, och jag måste påpeka att "kalla mig blond, men jag fattar inte" är mitt uttryck, och jag är skitstolt övet det! Det är sjukt jävla underbart! och ja, du får använda det :D Jag älskar dig! :D <3<3

2009-02-26 @ 11:46:06
URL: http://malinbudai.blogg.se/

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0