25 Februari

Hello :D

Jadu, nu börjar februari gå mot sitt slut :D I dont know why, but I never really liked Februari.. but I get it´s just one of my many fucked up problems....

Kom hem från kryssningen idag.. Fyfan va roligt vi hade. Dansa, träffade nya människor, dansade lite till och träffade lite mer nya människor. Jag tror säkert att många tyckte att vi va knas eftersom att vi drog med oss hur mycket folk som helst upp på dansgolvet, men va fan, varför musik om alla bara sitter ner på sina arlsen och försöker intala sig själva att det är töntigt att dansa, att det är så mycket coolare att sitta där och se ut som en rutten gammal pensionär !! :D
Hihi vi klev på vid 17:30 ungefär, gick ner till hytten och fixade lite grejjer. Vid 18:00 satt vi och åt. Det va jätte god mat, länge sen jag åt så mycket mat som jag gjorde :O
Vid 20:00 ungefär hade vi gjort oss iordning och var klara för nattlivet..




När vi kom upp till discot var vi fast beslutna att få upp alla på dansgolvet.. Så vi fixa det. Men det vet ni ju redan ;)
Dansade med 1 person som är värd att nämna, tack för dansen Marcus ;) Hahaha
Sen så vid 02:00 kanske stängde discot så jag och Malin gick ner i rummet och had elite 1o1 efterfest :D

Haha sen så dagen efter så hälsade man på lite folk som man dansat med eller dragit upp på dansgolvet !! :D
Båten gick iland vid kanske 15:30.. Vid 18:00 skulle jag, malin och vänner gå på bio, vi såg I taket lyser stjärnorna.. Den va skit bra !! :O Brud som man är så grät man jö (a) Hehehe men nu sitter jag hemma och tjockar i mig lite taxfree godis !! Hihi ;)

Puss på dig sötaste !! <333

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi hade så sjukt jävla roligt Gumman!! Älskar dig! <3

2009-02-26 @ 11:33:00
URL: http://malinbudai.blogg.se/

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0