27 Februari

Det finns inte mycket ni kan säga som kan få mig att ändra mig. Vissa saker känns som att det är vad som är rätt. Jag kan inte lova att jag fattar rätt beslut, jag kan heller inte lova att jag ser med klara ögon. Men jag vet att jag kommer ångra mig om jag inte gör det här.. Hoppas bara att ni står vid min sida. Ibland måste man bara förstå vad det är som är fel i ens liv och försöka göra något åt det! Det är precis vad jag gör. Jag struntar i vad ni tycker, jag struntar i allas tankar.. Det är inte ni som bestämmer hur jag ska vara som person, It´s ME, and ME only!!
Ni kanske inte alls förstår vad jag menar, men tro mig, det kommer ni..

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag förstår PRECIS vad du menar Gumman! Jag älskar dig! <3

2009-02-28 @ 18:07:20
URL: http://malinbudai.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag vet att du gör det gumman !! Det är det jag älskar dig för.. <333

2009-02-28 @ 19:04:46
URL: http://sofieebbamaria.blogg.se/

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0