3 Februari

Hejsan

Idag vaknade jag vid 07:00 med väldigt hög feber, hosta, huvudvärk och snuvig som in i helvette. Det var planerat att jag skulle gå till skolan, men så blev det ju inte alls. La mig ner i sängen med 2 tjocktröjor, tjocka strumpor och mjukisbyxor. Somna om som tur var.
Det enda som verkligen oroade mig var det att jag hade nationella idag. Men jag får väl göra det när jag kommer tillbaka till skolan.. Kommer nog vara sjuk hela veckan. Har ju dock nationella på torsdag som jag måste gå på....
Jag har gått runt nu i 3 veckor och bara hoppats på att jag inte skulle bli sjuk, men sen så blir jag de. SUCK BIG TIME !! Men vad ska jag göra :/

Nu tänkte jag att jag skulle börja på mitt idrottsprojekt och lite på mitt hemkunskapsprojekt. Önska mig lycka til :)


Pussar !! <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

assååå seriöst sofie! hur går det med uppdateringen egentligen!! SKÄRPNING! ..

2009-02-19 @ 23:38:24
Postat av: Sofie

Hheheh förlåt (a) Jag skäms lite faktiskt..

2009-02-20 @ 09:22:57
URL: http://sofieebbamaria.blogg.se/

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0