I don´t know why I want you so !?

Hejsan,

Blev väckt vid typ 12, för vet ni va :D Jag har fått en liten kusin för 2 veckor sen, så idag skulle vi åka och hälsa på henne. vi kommer dit, efter 3 sek står hela familjen Adlerz över barnvagnen och tittar på den stackars bebisen som om hon vore ett mirakel. Hahah neej men hon var hur söt som helst !! Barnälskan som jag är så var jag först med att hålla henne.. Hon lukta sådär som småbarn ska göra !!
Vi åt lite tårta eftersom att det är Maria idag, hela familjen heter ju de (Haha neej inte far min dock)
Efter att vi luktat och gossat med den lilla söta flickan Matilda på 2 veckor så åkte vi för att köpa fiskar till mig...
Jag börjar verkligen få det iordning där inne. Inga fiskar har dött än i alla fall !! :D Hahaha
Men nu ska jag snacka lite med BästaVännen min, vi ska leka ikväll ! :D











Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0