Senkvällen..

Nu sitter jag framför datan hemma hos mig med Malin. Vi har väl haft en kul kväll antar jag..
Sluta skolan vid 14, åkte hem.. Fixa mig och gick till Malin vid 18. Sen så satt vi och kollade på Simpsons, hennes brorsa och hans kompisar kom. Sen så åkte vi för att möta Daniel och Fredrik. Vi träffade dem ett tag sen så åkte vi hem igen till Malin, satt och luffa ett tag och nu så kom vi precis hem :) Hahaha asså det är så mkt mer jag egentligen skulle kunna berätta men jag orkar inte.. Nu ska vi typ lägga oss i sängen och döa med kvällen tv-tablå. Vi får helt se hur det blir. Hahaha du är avis jag vet de ;) Men asså det har varit en rolig kväll, jag och Malin har ju som jag har sagt många gånger innan, alltid kul när vi är tillsammans.
Malin ska bo hos mig tills på Söndag, om jag har otur tills på Tisdag, haha neej jag bara skojja !! Min lilla bästavän kan få bo hos mig hur länge  hon vill :) Hihihi Älskar dig gumman !

Pussar på dig <333

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0