10 Januari

Idag blev jag väckt vid 12:30 kanske det va. Mamma undrade så gulligt om jag ille följa med familjen på en utställning. Hon verkligen poängterade att det va så länge sen hela familjen gjorde ngt. Så jag va en god dotter och följde med. Det visade sig att det va en rätt cool utställning som hette "Lura Ögat" det va bilder som var målade så att det såg ut som att dem kom ut ur tavlan... Det coola va att alla var handmålade och var gjorde på 1600talet. Men så vi gick runt där lite och kolla. Sen så åkte vi hem och nu har jag precis kommit hem.
Har bokat bio till mig och Emme. Det ska bli en överraskning så hon vet inte vilken film det blir. :) Hihi så jag får skriva vad det är för film sen eftersom att chansen finns att hon läser min blogg innan. Hahaha :D Sen ska jag sova hos henne.. Vi får se hur mycket vi tjockar oss !! Hihii (a) Men asså jag tycker att man får tjocka sig på bio. Fast det jag HATAR med bio är de där jävlarna som ska sitta och prassla med påsar eller ännu värre sitter och smaskar :O Asså jag vill bara slå ihjäl dem. Man smaskar inte !! Hur dåligt bordskick har man inte då !! USCH OCH FY !!! Aja, men hoppas att det inte finns alltför många idioter på den bion. !! :D
Skriver kanske senare ikväll. Måste packa och lite så nu ! Hihi

Men du får ha en underbar kväll !! :D <333

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0