12 Januari

Idag va jag i skolan såklart. Skit tråkigt !! Vi hade projektuppstart... FY FAN !! MenMen projektet verkar vara rätt lätt. Dum som jag är har jag ju massa individuella uppdrag utöver projeketet. Men aja, skit samma det går nog tillslut ! Dagen börja självklart med att jag vaknar och gör mig iordning i zombieläge. Sen så hela vägen till skolan är jag en zombie. Sen kommer jag till skolan där kanske jag inte är lika mkt zombie men lite. Sen så börjar skolan igen, och vipps så va jag zombie igen. Allt går in och sen så går det ut igen !! Haha näda men det känns som det ibland.
Dagen började med att jag hade musik i 1 timme, sen så hade jag projektuppstart, sen så va det lunch.. Eller det va lunch men jag åt typ inte.. Sen så på eftermiddan hade jag franska hela eftermiddan. Det va najs :)
Jag sluta vid 3 så då gick jag till bussen tog bussen till Solna, gick och lämna tillbaka lite böcker och sen så gick jag för att ta en annan buss till sumpan. När jag ska kliva på bussen mötte jag Amanda, det va lite skojj. Så vi satt och tönta oss lite på bussen sen så gick jag av och gick till ett annat bibliotek där jag skulle möta Linnea.. Satt och plugga lite med det dötrista projektet. Sen kom hon så vi gick till Donken köpte ngt litet att äta och gick sen till Ledar Utbildningen. Det är en utbildning som är på 1 år som man går för att lära sig att leda en grupp och som man sedan får utföra i en konfirmationsgrupp eller en grupp för mindre barn. Det är inom svenska kyrkan.. Det är kul faktiskt. Skit bra referens när man ska söka jobb !! Så på lördag ska jag upp vid 07:30 för att sedan vid 09:00 vara i kyrkan för att planera dagen med demokratikonfirmanderna. Hoppas att det går bra. Jag ska ju faktiskt vara deras ledare. Men det går nog bra :D Nu måste jag snart stänga av datan och sova, är aningen trött asså ! Hahah

Hoppas du får en fortsatt trevlig kväll/natt :) <33

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0