13 Januari

Världens mest underhållande dag !! INTE !! Varje dag förvånar mig då dagarna bara blir tråkigare och tråkigare. Jag har sagt att alla dagar nu har varit den tråkigaste men dagen efter blev alltid tråkigare. Så jag kanske inte kan säga att denna dag va den tråkigaste. Men den va lååååång och understimmulerande.
Började dagen som zombie såklart. Sen så hade jag föreläsning klockan 09 så jag fortsatte helt enkelt vara zombie. När den va slut vid 10 tiden la jag mig i en soffa i skolan och sov. Men blev väckt........( Morr)
Gick ner till lunchen, det va soppa så jag åt en macka.
     Sen så va det idrott. Det va skridskor, men jag har ju inga så jag tina och Yuri fick orientera gående ! Haha skittråkigt, hade en väska full med böcker och skit. Så nu så har jag så ont i axeln att jag tror att den kommer ramla av. Haha men sen så vid 14:50 gick jag till tandläkarn. Sen så skulle jag byta ett smycke som gått sönder på Guldfynd i Sumpan. Jag fick egentligen inte byta den eftersom att den hade låstnat när jag fastnade i den, men hon tyckte lite synd om mig eftersom att jag fick den av min gudmor och den hade gått sönder typ 1 dag efter julafton, så jag fick en ny !! :D TACK !!
Nu har jag gjort rätt mycket på hemkunskapen, men är så jävla trött !! Jag är tröttast i världen. Ska ut och springa sen hoppas jag, får se hur det går med pluggandet. Kanske ska lägga mig och sova tidigt idag kanske :O Har sovit kanske mindre än 5 timmar varje natt nu i veckor. MenMen det blir nog bättre !! :D

Ha en underbar kväll, puss på dig ! <33

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0