15 Januari

Ojda, det va två dagar sen jag blogga.. MenMen mycket har hänt i Sofies liv serru :p Haha neej men jag har pluggat och sen så har jag besökt ett gymnasium idag. Det va SjödalsGymnasium i Huddinge. Det verkade jättebra :) Ska välja snart men är inte säker alls på mina val. Aja, det blir nog bra tillslut. Sen igår så va jag på SKU, det va jättekul ! :D Vi planera hur hela denna termin ska vara och vad vi ska göra. Sen så fika vi och hade trevligt.
Kom till skolan idag vid 08:30 som vanligt. Skulle ha haft lab på eftermiddan men den blev inställd så det betydde att jag inte hade några lektioner så jag fick åka hem och jobba. Det va skönt. Imorn ska jag till läkarn och kolla hur det blir med min nacke.. Har jätteont i den..! Så jag kommer komma senare till skolan :D Hihihihi !!
Nu är det bara 25 dagar kvar tills jag får ta bort min tandställning !! Jag är överlycklig. Kanske ska börja tänka på att bli tandmodell ! Humm, hahahaha.
Jag har rätt så mycket i skolan just nu. så jag pluggar rätt så mycket. Det dumma är bara att jag har massa andra saker som jag ska göra på kvällarna. Önskar nästan att kvällarna va flera, så man hinner med allt man vill göra både skolsaker och fritidssaker. Men det blir nog bra snart. Blev lite motiverad att plugga skiten av mig så att jag kommer in på ett bra gymnasium :D Hihi !
Nu ska jag sätta på Bob Marley på högsta volym och plugga skit mycket !! Tänkte att jag skulle ha gjort så mycket tills imorn som möjligt. Min helg är fullspeckad och plugg är inte inplanerad. Hehe så antingen får jag sitta och göra allt idag och imorn. Men jag menar vem vill plugga en fredag, men jag får se hur jag gör. Kan ju plugga direkt efter skolan. Pluggar nu såklart. Kan ju sitta på söndag kväll typ hela natten också. Eller haha, man brukar ju inte göra så mycket på söndagar. Eller joo fan :O Jag är ju upptagen hela dagen där jö :O ska till YBC, ett gymnasium. Men det ska nog gå bra !!

Ha en underbar kväll och peppa mig gärna i pluggadet !! <333

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0