16 Januari

Idag fick jag sovmorron då jag skulle till läkarn klockan 09:00. Så jag kunde sova till 08:00..
Sen så gick jag till läkarn, det va skönt att fick höra att det inte va fel på mig :P hahah neej men jag har typ fått ngn inflamation i nacken så de va rädda för att det va körtelfeber eller leukumi, då jag hade en knöl i nacken. Hehehe snacka om att dem skrämde upp mig ionödan. Haha men det gick bra. Men jag har fått så jätte ont i nacken på sista tiden så nu ska jag droga ZON ! ;)
Sen så gick jag till skolan. Det va värsta slappardagen. Hade Estet hela dan. Hade i och för sig Elevråd vid lunch, men annars var det bara estet.. :)
stanna kvar lite så att jag kunde göra klart min ram, men det hann jag inte :P Hahaha
Så nu sitter jag hemma. Ska kanske ha hemmakväll med mor min. Men vi får se, Emme smsa förut och fråga om vi skulle ut. Ska ju upp tidigt imorn så man är ju inte sådär jätte taggad. Hahaha ! :p Men vi får se hur det blir. Tänkte att jag skulle plugga lite nu.. Leka snille ett tag vettu ! Hahah
Har ju fått lösenorden till Gymnasieintagning.se så jag ahr börjat fixa lite med det. Men det går väl sådär. Jag lovar att jag har flyttat ordning minst 100 gånger och det har bara gått 1 dag. Haha men det blir nog bra. Bara jag som är knas !! :P

Har en uppgift till dig idag, du ska ge minst 1 person 1 komplimang !!

Ha en underbar kväll :) <33

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0