17 Januari 2009

Igår va jag med Malin :) Vi gick ut och bara gick i ngn timme. Det va skönt att bara gå och snacka av sig. Sen så gick vi hem och titta på tv och lite sånt. vi somna inte så sent faktiskt. Jag va jätte trött :O Skulle ju upp vid 07:30 också.
Min klocka ringde 07:30 men jag hade värsta huvudvärken. Så jag va tvungen att ringa och säga att jag inte kunde komma, tråkigt nog !!  Så nu sitter jag här med huvudvärk och kollar på SemesterSvenskar. Hahah men vi får se vad jag ska göra se. Känner för att gå och träna.... Men vi får se hur det blir. Imorn är det fortfarande gymnasiekoll på G. Nu kan jag inte skriva ner, man ska ju helst inte sitta vid datan när man har ont i huvudet. Men skriver kanske mer ikväll :)

Ha en underbar dag !! <33

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0