18 Januari

Idag blev jag väckt vid 11:40. Jag och far min skulle till YBC. Det är ett gymnasium i Sickla. Tror att jag är kär !!! :D
Haha neej men asså skolan verkar vara skitbra. Far gilla den också så det va ju bara ett stort plus ! Ska ringa dit och kolla om jag kan vara med en dag. För jag vill ju veta lite hur det fungerar eftersom att det är ett helt annat sätt att jobba på. Om jag ska gå där så kommer jag nog på IBprogrammet. Det är ett programm som är endast på engelska. Förutom svenska undervisningen såklart ! Haha neej men asså jag tror att just denna skola skulle passa mig jätte bra.. Men som sagt så ska jag ta ledigt och besöka skolan någon dag. Hoppas att jag då kommer bestämma om jag verkligen vill gå där eller inte. Men som det ser ut just nu så är den ett av toppvalen.
Ikväll ska jag bara vara hemma och plugga. Jag känner att jag behöver det. Hade ju velat träffat vänner, men det känns inte lägligt... Haha så nu ska jag höja volymen på musiken och gå in i studeringsfasen. HAHAHA fan va töntigt de där lät !! Haha aja (a) Skriver mer imorn tror jag. Om inte senare idag.

Ha en underbar eftermiddag !! <33


Kommentarer
Postat av: anniesen

fett kul gymnsasium... blir nästan avis:P haha... inte för att mitte inte e bra, utan att ditt verkar askul XD :P <333

2009-01-20 @ 23:33:07
Postat av: Sofie

Haha joo det verkar skit kul. Jag ska dit och hälsa å ngn dag. Måste bara kolla med schemat när det passar sig bäst ;D <33333333333

2009-01-20 @ 23:34:22
URL: http://sofieebbamaria.blogg.se/

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0