20 Januari

Har nu legat sjuk i 3 dagar. Vet inte vad det är för fel egentligen. Kallsvettas och mår jätteilla. Men jag spyr inte.... Ligger och sover på dagarna och sover inte en blund på nätterna. Men hoppas att det blir bättre snart. :)
   Just nu sitter jag och pluggar lite och sånt. Har precis kollat på finalen på " A shot at love with Tila Tequila " Love it. Vet inte hur många gånger jag har sett det. Haha... Nu ska jag nog snart krypa ner i sängen och titta på Busted eller ngt sånt !!
Imorn är det skola som gäller, eller så mycket skola som det går. Ska i alla fall gå på förmiddan då jag har en lab. Men det ska nog gå bra... Får ju gå hem annars. Sen på kvällen är det SKU. Vi ska baka och massa sånt. Det är kul att träffa massa nya människor. 
 
På lördag ska jag träffa denna underbara prick !! Det va skit länge sen vi sågs, saknar henne som fan !! Jag lovar att det inte finns två sjukare människor i denna värld. Men asså vi har så jävla roligt tillsammans.
Älskar dig Roomate !! <3



Har faktiskt inget annat planerat denna helg. Men det blir väl inga större tillställningar antar jag. Men man får ju alltid se ;) Ska börja söka lite jobb till sommarn också. Så om du känner ngn som behöver extra hjälp så kontakta mig :) Jag är bra på allt !! Hahaha nu överdrev jag men jag skulle kunna bli bra på allt !! ;D

Ha en underbar natt !! <333

Kommentarer
Postat av: roomate

håller med... vi e lite sjuka i huvet :P haha XD älskar dig! saknar dig som tusan <3 längtar!!!

2009-01-20 @ 23:35:30
Postat av: Sofie

Hahaha men vi har så roligt ihop hurru xD Haha ser fram emot lördag !! :D <3

2009-01-21 @ 12:26:45
URL: http://sofieebbamaria.blogg.se/

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0